Sider

søndag 8. september 2013

Hugs`n kisses

Var på kurs me Helen Stubbings forrige helg. Et meget innspererende kurs. Det var så bra at jeg lurer på om jeg skal prøve meg på håndsøm. Noe som altid har vært utenkelig for meg.
Først noen bilder fra seminaret på fredag. Her er nett siden hennes http://www.hugsnkisses.net/

Mor og datter


Det siste røde teppe her er måneden blokk teppe. Det har jeg bestilt. Hun sender forsendelsene slik at det ikke kommer over kr. 200,-,, så det ikke blir toll på det. Her er noen nærbilder av teppet.

Her er gjengen som var samlet denne helgen


Noen biler fra kurset:
Helene viste oss hvordan vi skulle tre i nålen, på en lettvind måte. Det kan jeg bekrefte at det var etter at jeg har prøvd selv.
Her lærte vi å lage skråbond ved hjelp av to nåler i strykebordet.
Hun viste oss også en mange foskjellige sting typer. Helen har også en egen app som kan lasetes ned på telefonen, der hun beskriver hvordan hun syr stingene. Du trenger bare å søke på Hugs`n kisses så kommer den opp. Verd å ta en titt.

Hun hadde flere tepper med seg, som jeg ikke har vist her. Men dette teppe var det mange nydelige broderier på






1 kommentar:

Siw sa...

Lette og lette etter app'en på mobilen - men fant den ikke! Ser på hjemmesiden deres at den er kun for iPhone...... møkk og!!!!! Men mange flotte bilder du har lagt ut!